Съдбата сякаш е предопределила малкия италианец на Fiat за пътувания на къси разстояния и движение в градски условия. Дългото само 3,30 м автомобилче с две врати може да паркира дори в най-тясното пространство, като предлага и много добра видимост.
Ако се обърнат облегалките на седалките багажното отделение може да побере дори продуктите от голямо пазаруване. Иначе обстановката в изгодния в ценово отношение базов модел, който продължава да се произвежда заедно с новия Fiat 500 в Полша, е по-скоро спартанска.
Това личи от оскъдното обзавеждане и екипировка с контролни прибори, при което миниатюрните седалки не предлагат почти никаква странична опора, а тясното пространство отзад може да се използва само на къси разстояния от изключително гъвкави хора. Дълги преходи ще бъдат избягвани и без другото поради шумния двигател и ниския комфорт, които предлага окачването.
Купувачите, които не се притесняват от донякъде немарливата изработка, могат да намерят икономически мотиви в купуването на Seicento - цените на употребяванитe екземпляри са сравнително ниски, а и експлоатационните разходи надали могат да бъдат по-изгодни в този клас автомобили.
1,1-литров бензинов с 55 к.с. Бавно ускоряващ, но темпераментен четирицилиндров двигател. Разход около 6 л/100 км.
1998 Дебют на Seicento като наследник на Cinquecento. В сравнение с предшественика е с променен кокпит и със серийно предлагана въздушна възглавница за пътника до водача. Два двигателя: 0,9-литров (40 к.с.) и 1,1-литров бензинов (55 к.с.).
2000 Фейслифт. Серийно ABS.
Анонимен
me4ta za vseki
rosen
tova e kolata.
анонимен
Много добро и здраво автомобилче за града,
jivko
simpaticna kolicka