Шампион по брой нови регистрации в страната стана Meriva
Opel постигна изключително добри резултати на българския пазар през последната година, като отбеляза ръст от точно 29,68% на обема на продажбите в сравнение с предходната 2014 г.
“2015 бе много успешна година за марката Opel в България, което се дължи както на лансирането на новата Corsa, така и на провеждането на някои много добри кампании и инициативи. Ние увеличихме обема на нашите продажби и сме оптимисти, че ще успеем да продължим тези успехи и през 2016 година,” сподели Вихрен Горанчев, директор на търговското представителство на Opel за България. “Основанията за оптимизъм се дължат до голяма степен на влизането на пазара на изцяло новия Opel Astra, който започна да се радва на поръчки веднага след автомобилното изложение в София, където празнува своята премиера за страната. Очакваме силно представяне и от комби варианта Sports Tourer, който ще се появи в нашите дилърства през пролетта на 2016 година.”
През миналата година регистрациите на Corsa нараснаха с 69%, което се дължи на въвеждането на новия модел през януари. Най-силния ръст на годишна основа в гамата на марката отбеляза шампионът по ергономичност и гъвкавост Opel Meriva, от който бяха продадени десет пъти повече автомобили или с 917% повече от предходната година.
Моделът Mokka отбеляза също голямо увеличение от 45,45%, а по-големият SUV модел на марката Antara завърши годината с увеличение в размер на цели 262%.
Важно е да се отбележи също, че през 2015 г. марката Opel успя да реализира голям ръст и на продажбите си на лекотоварните модели Movano и Vivaro в България. И двете линии в лекотоварната гама регистрираха увеличение на обема на продажбите, като при Vivaro то бе 150%, а при Movano 167%.